Neto dobit Spana dvostruko veća nego lani

Financije Forbes Hrvatska 30. tra 2025. 14:40
featured image

30. tra 2025. 14:40

Neto dobit Span Grupe u prvom tromjesečju ove godine iznosila je 2,7 milijuna eura što je rast od 108 posto u odnosu na isto razdoblje lani, dok su ukupni prihodi porasli za 77 posto i iznose 61,6 milijuna eura, priopćila je ta IT kompanija.

U prvom kvartalu ove godine poslovni prihodi SPAN-a iznosili su 61,1 milijun eura i veći su za 80 posto u odnosu na prvi kvartal prošle godine.

EBITDA prije jednokratnih stavki iznosi 4,1 milijun eura i veća je za 50 posto u odnosu na usporedno razdoblje prošle godine, dok je EBITDA nakon jednokratnih stavki porasla za 61 posto i iznosi 3,9 milijuna eura.

Prihodi i profitabilnost rastu

Span Grupa ostvarila je u prvom kvartali 90 posto ukupnih prihoda na inozemnim tržištima, pri čemu je najveći rast ostvaren u Ukrajini, kaže se u priopćenju.

Navodi se i kako je dodatno osnažen rast na tržištima Estonije i Slovenije.

U prvom tromjesečju 2025. godine najveći rast prihoda, od 109 posto, ostvaren je u segmentu upravljanja softverskom imovinom i licenciranja, dok je segment infrastrukturnih usluga, Cloud i Cyber Security-a porastao za 46 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Predsjednik Uprave Spana Nikola Dujmović istaknuo je kako Grupa nastavlja s trendom rasta svih ključnih pokazatelja, te da prihodi i profitabilnost rastu. 

Spanova Uprava i Nadzorni odbor na sjednici održanoj 30. travnja ove godine usvojili su prijedlog Odluke o isplati dobiti za 2024. godinu, kojim Glavnoj skupštini predlažu isplatu dividende u iznosu od 0,80 eura po dionici.  

Prema revidiranom godišnjem izvješću za 2024. godinu, neto dobit Spana iznosila je  3,4 milijuna eura, što je povećanje od 173 posto u odnosu na 2023.

U prvom kvartalu 2025. godine Spanov Nadzorni odbor donio je odluku o imenovanju Mihaele Trbojević za članicu Uprave Društva. Mihaela ja zadužena za upravljanje proizvodima i uslugama s ciljem jačanja tržišne pozicije i prilagodbe Spanove ponude tržišnim potrebama.