Njemački trgovački lanac uvodi promjene u osam država, među njima i Hrvatska

Sljedeće godine njemački drogerijski lanac Müller planira instalirati 1000 samoposlužnih blagajni u osam zemalja, među odabranima je i Hrvatska
Drogerijski lanac Müller će, prema pisanju njemačkog portala Lebensmittel-Zeitung, od sljedeće godine početi uvoditi samoposlužne blagajne u svojim poslovnicama. Tehnologiju planiraju paralelno implementirati u Njemačkoj, Austriji, Švicarskoj, Lihtenštajnu, Španjolskoj, Mađarskoj, Hrvatskoj i Sloveniji.
U početnoj fazi planiraju instalaciju oko 1000 samoposlužnih blagajni, s ciljem povećanja učinkovitosti i rasterećenja osoblja. Samo u Njemačkoj Müller ima oko 600 poslovnica.
Müllerovi konkurenti DM i Rossmann već imaju tisuće samoposlužnih blagajni. DM ih koristi u Njemačkoj i inozemstvu još od 2022. godine, dok Rossmann već ima više od 2000 takvih blagajni i planira ih uvesti u sve poslovnice do 2027. godine.
Stručnjaci su za njemački portal naveli da su takve blagajne u drogerijama ipak rizične, jer manji artikli povećavaju mogućnost krađe ili grešaka pri skeniranju.