Tommy potpisao eklsuzivni ugovor: U Hrvatsku dovodi proizvode renomiranog talijanskog brenda

Aktualno Forbes Hrvatska 18. lip 2025. 10:08
featured image

18. lip 2025. 10:08

Tommy je započeo s uvođenjem Coopovih proizvoda na svoje police sredinom lipnja, a proces će se postupno širiti tijekom sljedećih mjeseci. U prvoj fazi nstiže oko 140 novih artikala, a do kraja godine asortiman će obuhvaćati 600 novih proizvoda

Tommy, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, potpisao je strateški i ekskluzivni ugovor o suradnji s talijanskom organizacijom Coop Italian Food (CIF), čime osigurava uvoz i prodaju više od 600 proizvoda privatnih robnih marki ovog renomiranog talijanskog brenda.

Nastavak strategije diferencijacije

Ovim strateškim partnerstvom, bez posrednika, Tommy dodatno jača svoju poziciju na tržištu, a hrvatskim potrošačima donosi autentične okuse Italije i kvalitetne proizvode za kućanstvo po pristupačnim cijenama.

Direktan uvoz Coopovih proizvoda omogućit će Tommyju optimizaciju nabavnog lanca i smanjenje posredničkih troškova, čime se dodatno povećava dostupnost kvalitetnih i cjenovno prihvatljivih proizvoda za hrvatske kupce. Tommy ovime nastavlja svoju strategiju diferencijacije i konkurentnosti, osiguravajući da hrvatski potrošači imaju pristup autentičnim europskim proizvodima.

Tommy je započeo s uvođenjem Coopovih proizvoda na svoje police sredinom lipnja, a proces će se postupno širiti tijekom sljedećih mjeseci. U prvoj fazi na police stiže oko 140 novih artikala, a do kraja godine ovaj asortiman obuhvaćat će čak 600 novih proizvoda. Od toga, više od 70 posto artikala činit će prehrambeni proizvodi, od tjestenine, ulja, sireva i suhomesnatih proizvoda, do gotovih jela i slatkog asortimana.

Jačanje konkurentnosti

“Ovo partnerstvo za nas predstavlja važan strateški pomak u jačanju naše ponude te još većoj konkurentnosti i kvaliteti ponude. Kroz direktnu suradnju s Coop Italian Foodom našim kupcima osiguravamo visokokvalitetne talijanske proizvode po konkurentnim cijenama, bez nepotrebnih posredničkih troškova”, izjavio je Zoran Mikulić, član Uprave Tommyja.

Paolo Bonsignore, komercijalni direktor Coop Italian Fooda, kazao je kako su u Tommyju pouzdanog partnera za ostvarivanje njihove misije približavanje talijanske izvrsnosti potrošačima izvan Italije. “Hrvatsko tržište ima veliki potencijal i uvjereni smo da će kupci prepoznati vrijednost koju im donosimo zajedno s Tommyjem”, dodao je Bonsignore.

Postani dio Forbes zajednice

Najrelevantniji sadržaj iz svijeta biznisa - izravno na vaš e-mail.