CineStar Hrvatska pobijedio na međunarodnom natjecanju IMAX-a za najbolju marketinšku kampanju

Nagrada je rezultat integrirane kampanje provedene od travnja do lipnja 2025., koja je uspješno spojila vrhunski filmski sadržaj dostupan samo u kinima, IMAX® tehnologiju, lojalnost publike i kreativnu komunikaciju.
CineStar Arena IMAX® dobitnik je nagrade za Najbolju lokalnu marketinšku kampanju kinoprikazivača u 2025. godini u EMEA regiji (Europa, Bliski istok i Afrika).
“Nevjerojatno smo ponosni što je baš naš tim CineStar Hrvatska osvojio ovu nagradu – to je priznanje našoj strasti, timskom radu i 14 godina ponosnog predstavljanja IMAX-a na našem tržištu, ne samo kao partneri, već kao istinski fanovi“, rekla je Branka Krstulović, direktorica marketinga Blitz-CineStara.
Nagrada je rezultat integrirane kampanje provedene od travnja do lipnja 2025., koja je uspješno spojila vrhunski filmski sadržaj dostupan samo u kinima, IMAX® tehnologiju, lojalnost publike i kreativnu komunikaciju. Cilj kampanje bio je približiti IMAX® format široj publici, potaknuti češći izbor IMAX projekcija te istaknuti ekskluzivne filmove snimljene posebno za IMAX®.
Kampanja je snažno pozicionirala CineStar i IMAX® kao premium brendove te #FilmedForIMAX sadržaj, nudeći publici potpuno filmsko iskustvo.
Promocija kampanje ostvarena je širokim vizualnim dosegom na vlastitim platformama, medijima i vanjskom oglašavanju, pri čemu je posebno vođena briga da se publici omogući i fizički kontakt s brendom. Osobito su se istaknule brendirane kutije za kokice u zagrebačkim kinima koje su postale prepoznatljiv simbol kampanje u kino prostoru, kao i custom IMAX® pop-up store u Arena Centru u kojem su posjetitelji kroz interaktivne sadržaje i nagradne natječaje mogli izravno upoznati brend, čime je kampanja dodatno produbila emocionalnu povezanost s publikom i ponudila jedinstveno iskustvo izvan kina.
Digitalna kampanja usmjerena je na urbanu publiku od 18 do 35 godina, naglašavajući ekskluzivnost, i statusnu vrijednost IMAX iskustva. Proslava 14. obljetnice IMAX-a u Hrvatskoj dodatno je pojačala emocionalnu vezu s publikom, a cijelo vrijeme kampanje isticali su se filmovi snimani za IMAX i posebne pogodnosti za članove loyalty programa.