Hrvatska muzejska franšiza u 10 godina proširila se u 26 država. U lipnju organiziraju festival u Zagrebu

Aktualno Forbes Hrvatska 26. svi 2025. 13:59 > 26. svi 2025. 14:00
featured image

26. svi 2025. 13:59 > 26. svi 2025. 14:00

Muzej iluzija uspješni je lanac nastao prije 10 godina u Zagrebu. Danas broji 60 muzeja u 26 država, a obljetnicu slave Festivalom iluzija i turnejom.

Zagrebački muzej iluzija u ponedjeljak, 26. svibnja 2025. godine slavi 10 godina postojanja. Sve je počelo idejom Roka Živkovića i Tomislava Pamukovića, a završilo kao globalni brend s preko 60 muzeja u svijetu. Preko franšiza prisutni su u 26 država, na četiri kontinenta.

To je najveći lanac privatnih muzeja u svijetu, koji sve iluzije i eksponati stvara u Oroslavju. Povodom desetgodišnjice, organizirat će prvi Festival iluzija u Zagrebu i POP UP turneju koja iluzije donosi u hrvatske gradove.

Festival iluzija

Od 26. do 29. lipnja, zagrebački Europski trg postat će domaćin prvog Festivala iluzija, događanja koje slavi znatiželju, igru i percepciju kroz bogat program za sve generacije. Posjetitelje očekuju edukativne i zabavne radionice za djecu, iluzionistički show Luke Vidovića, kazališne predstave, kvizove i interaktivne instalacije. Odrasli će moći uživati u Paint & Wine radionicama, oslikavanju keramike sa Chia Cups studijem i jedinstvenom florističkom doživljaju Kolorflorist brenda Samonikla.

Trg će krasiti fotogenični POP UP eksponati u sklopu Samsung kamiona, a uz urbanu glazbenu kulisu posjetitelji mogu računati i na gastronomski ugođaj za koji će se pobrinuti RougeMarin. Osim obilježavanja važnog jubileja, Muzej Iluzija na ovaj način zahvaljuje i svim partnerima, prijateljima, brendovima, institucijama, franšiznoj obitelji, ali ponajviše posjetiteljima te postavlja temelje novog, ljetnog festivala u Zagrebu. U suradnji s Gradom Zagrebom, Turističkom zajednicom Grada Zagreba, te tvrtkama Samsung i Lidl, partnerima projekta, zajednički stvaraju edukativan i zabavan sadržaj.

Jedan od eksponata u zagrebačkom Muzeju iluzija u kojem se mogu fotografirati posjetitelji; Foto: Muzej iluzija

Turneja po hrvatskim gradovima

U sklopu proslave obljetnice, Muzej Iluzija i Samsung krenuli su na turneju kamionom kroz šest hrvatskih gradova. Bez ulaznice i najave, iluzije u pokretu postaju tako dijelom ulica, trgova i riva.

Turneja je započela na Sea Star Festivalu u Umagu, a tijekom lipnja i srpnja uzbudljiva POP UP prikolica s iluzijama i eksponatima će se zaustaviti i u Osijeku, Crikvenici, Bjelovaru, Zagrebu, Poreču te ponovno u Umagu. Deset godina nakon što je u malom zagrebačkom prostoru po prvi put otvorio vrata znatiželji i igri percepcije, Muzej Iluzija izrastao je u simbol inovativnog pristupa kulturi, obrazovanju i zabavi.

Kroz desetljeće postao je jedno od najprepoznatljivijih hrvatskih kulturno-turističkih izvoznih uspjeha. Ova obljetnica podsjetnik je na fascinantan put od lokalne ideje do globalnog fenomena, u sklopu kojeg iluzija, znanost i zabava nastavljaju oduševljavati generacije, kod kuće, ali i diljem svijeta.