Hrvatske tvrtke u Münchenu love priliku da postanu regionalni lideri u transportnom sektoru

Od 2. do 5. lipnja hrvatske tvrtke predstavljaju se na vodećem međunarodnom stručnom sajmu za logistiku, mobilnost, IT i upravljanje lancem opskrbe. Uz potporu Hrvatske gospodarske komore na sajmu Transport logistic u Münchenu sudjeluju tvrtke Primacošped, Jadroagent, HŽ Cargo, Velebit – promet, Liburnia pomorska agencija i Luka Split
Svake dvije godine na sajmu Transport Logistic u Münchenu predstavljaju se najnovija rješenja i tehnologije u prijevozu robe, intermodalnom transportu, skladišnoj logistici, digitalizaciji i automatizaciji procesa. Sudjelovanje omogućuje tvrtkama predstavljanje proizvoda i usluga globalnoj publici.
“Naše hrvatske tvrtke došle su na sajam da pokažu da ni u čemu ne zaostaju na prijevoznom tržištu od europske i svjetske konkurencije, a očekujemo daljnji rast i razvoj. U sljedećih deset godina velike investicije države u obnovu i izgradnju nove prometne infrastrukture od preko sedam milijardi eura pomoći će da Hrvatska u potpunosti iskoristi svoj odličan geoprometni položaj u Europi. Kvalitetniji prometni pravci prema susjednim zemljama omogućit će našim tvrtkama nove terete i dodatni rast, tj. da postanu regionalni lideri u transportnom sektoru”, istaknuo je direktor Sektora za promet HGK Dario Soldo.
Uspostava novih partnerstva
Direktor Luke Split Filip Rogošić kazao je kako je njihovo prvo izlaganje na ovom sajmu predstavlja važan iskorak prema jačanju međunarodne prisutnosti i širenju poslovnih prilika. “Dugoročni cilj je internacionalizacija poslovanja, s posebnim fokusom na tržišta Sredozemlja i Zapadne Europe, gdje vidimo prostor za rast i uspostavu novih partnerstava. Nastavljamo ulagati u razvoj infrastrukture i usluga, s ciljem da postanemo ključna točka za povezivanje jugoistočne Europe sa svjetskim tržištima”, rekao je Rogošić.
Da su sajmovi ključni za predstavljanje usluga, jačanje konkurentnosti te praćenje trendova i inovacija u logistici, potvrđuju i iz tvrtke HŽ Cargo. “Ovogodišnji sajam u Münchenu predstavlja priliku za daljnje jačanje međunarodne suradnje i pozicioniranje HŽ Carga na europskom tržištu željezničkog teretnog prijevoza”, istaknuo je direktor prodaje HŽ Carga Tin Simonić.
Više od 2000 izlagača iz 67 zemalja i regija
Jedna od najznačajnijih hrvatskih špediterskih tvrtki Primacošped očekuje uspostavljanje novih poslova na području srednje i istočne Europe koji bi bili vezani uz pomorstvo i razvoj luke Rijeka.
Sajam Transport logistic platforma je za umrežavanje, razmjenu iskustava i promociju inovacija, što je od iznimne važnosti za konkurentnost i rast djelatnosti. Prošle izdanje je na 135.000 četvornih metara izlagačkog prostora, u deset paviljona i na vanjskom izložbenom prostoru, okupilo više od dvije tisuće izlagača iz 67 zemalja i regija. Većina izlagača, kao i posjetitelja, dolazi izvan Njemačke