Izabrana najpovoljnija ponuda za najveći željeznički projekt u Hrvatskoj, vlakovi će voziti do 160 km/h

Aktualno Forbes Hrvatska 21. srp 2025. 14:25
featured image

21. srp 2025. 14:25

Za radove na rekonstrukciji postojećeg i izgradnji drugog kolosijeka željezničke pruge Dugo Selo – Novska pristigle su četiri ponude, a cjenovno najpovoljnija je ponuda indijske tvrtke Afcons Infrastructure Limited, priopćila je HŽ Infrastruktura.

Procijenjena vrijednost radova na 83 kilometara dugoj dionici jest 620 milijuna eura, a radovi se sufinanciraju  iz EU fondova.

To je najveći željeznički projekt u povijesti RH. Ponude su otvorene u ponedjeljak.

Zajednica ponuditelja predvođena indijskom kompanijom Ashoka Buildcon Limited, uz koju su i Serneke International Group AB, te Konkan Railway Corporation Limited nudi cijenu od  779,8 milijuna eura bez PDV-a. 

Ponuda indijske tvrtke Afcons Infrastructure Limited iznosi  677 milijuna eura, a turskog Dogusa  989,8 milijuna eura. Također turski Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.Ş. nudi cijenu od  873,1 milijun eura. 

Pristigle ponude, navode iz HŽ Infrastrukture, bit će evaluirane u zakonski određenom roku, a nakon odabira ekonomski najpovoljnije ponude slijedi potpisivanje ugovora s izvođačem radova.

Predviđeno trajanje radova je pet godina i 10 mjeseci od uvođenja izvođača u posao.

Uz kompletnu rekonstrukciju postojećeg i izgradnju drugog kolosijeka međunarodne željezničke pruge, radovi obuhvaćaju rekonstrukciju kolodvora i stajališta, denivelaciju ili ukidanje većine željezničko-cestovnih prijelaza, ugradnju novih uređaja i drugih elemenata prometno-upravljačkoga i signalno-sigurnosnoga željezničkog infrastrukturnog podsustava te rekonstrukciju i izgradnju novih elemenata i uređaja elektroenergetskoga željezničkog infrastrukturnog podsustava.

Po završetku radova brzina će na dionici Dugo Selo – Novska iznositi do 160 km/h.

Postani dio Forbes zajednice

Najrelevantniji sadržaj iz svijeta biznisa - izravno na vaš e-mail.