Najnovija velika promjena jelovnika u McDonald’su. Povratkom “nostalgičnih” proizvoda nadaju se većem profitu

Svim ljubiteljima Mc Donald’s delicija konačno se ispunila želja. Uz Snack Wrap koji se ponovno našao na jelovniku, u ponudu uskoro dodaju novi cheeseburger i deserte.
Lanac restorana od 22. srpnja u povoljniji jelovnik dodaje novi cheeseburger “Daily Double” – novu opciju u sklopu paketa “McValue Meal Deal“. Novost na jelovniku su i Hershey’s S’mores McFlurry te pita od borovnica i kreme.
Ove vremenski ograničene ponude deserta dolaze nakon što je planirano partnerstvo s Krispy Kremeom za prodaju krafni u svim njegovim američkim restoranima otkazano usred uvođenja.
Najnoviji dodaci na jelovniku McDonald’sa usklađeni su s nekoliko inovacijskih trendova koje smo vidjeli u kategoriji brze hrane, uključujući uvođenje novih umaka kako bi se stvorilo uzbuđenje oko proizvoda.
Iako je 2016. godine uklonjen s većine jelovnika, Snack Wrap je ostao omiljen među obožavateljima, a tisuće ljudi su tražili da ga McDonald’s vrati. Konačno im se želja ispunila ovog tjedna s ponovno lansiranom verzijom: nove hrskave pileće trakice, salata i sir na tortilji s mogućnošću raznih preljeva ili ljutog umaka od papra.
Ponovno uvođenje Snack Wrapa vjerojatno će biti pozitivan potez za McDonald’s, prema RJ Hottovyju, voditelju analitičkih istraživanja u Placer.ai, koji prati promet. Za CNN je rekao da je povratak nostalgičnih proizvoda potaknuo porast posjeta konkurentskim lancima brze hrane.
Najveći pad prodaje od pandemije
Lanac je ovog tjedna također predstavio ljutu verziju svog Egg McMuffina na ograničeno vrijeme. Potrošači se sve više odlučuju za pripremu doručka kod kuće, što znači slabiju prodaju za McDonald’s u jutarnjim satima, otkrili su rukovoditelji.
Pića će vjerojatno biti dio sljedeće reorganizacije. McDonald’s je u svibnju najavio da gasi svoju podružnicu CosMc’s, koja je otvorena kao odgovor na potražnju za specijalnom kavom i porast lanaca pića. Neka od pića koja su se prije tamo prodavala uskoro će biti dostupna u McDonald’su.
Tvrtka je izjavila da su potrošači s niskim i srednjim prihodima smanjili svoju potrošnju zbog ekonomske neizvjesnosti uzrokovane kaotičnim trgovinskim ratom Trumpove administracije.
McDonald’s je nedavno izvijestio o dva uzastopna tromjesečja pada prodaje u Sjedinjenim Državama, uključujući pad prodaje u istim trgovinama od 3,6% na početku godine – najgori pad od vrhunca pandemije Covid-19.
McDonald’s nije jedini koji je pogođen financijskom krizom. Drugi lanci brze hrane, uključujući Chipotle , Sweetgreen i Starbucks, izvijestili su o skromnim rezultatima zarade ove godine jer je povjerenje potrošača palo na rekordno niske razine u proljeće.