Nakon samo dvije godine McDonald’s gasi svoj “svemirski” lanac, ali zadržat će neke proizvode

Ponuda CosMc’sa sastojala se od slatkih napitaka i laganih grickalica, a brend je stvoren kao odgovor na brzi rast specijaliziranih lanaca kave i napitaka
Iz McDonald’sa su objavili kako će sljedeći mjesec zatvoriti sve lokacije svog spinoff brenda CosMc’sa. Nazvan po malo poznatom izvanzemaljskom liku iz McDonald’sovog univerzuma, CosMc’s otvoren je 2023. godine kao odgovor na brzi rast specijaliziranih lanaca kave i napitaka poput Dutch Brosa., Scooter’sa i Swiga, koji su postali popularni među generacijom Z, piše CNN.
Ponuda CosMc’sa sastojala se od slatkih napitaka i laganih grickalica, a tvrtka se nadala da će ih kupci posjećivati tijekom popodnevnog odmora. Brend je pokrenut jer su rukovoditelji smatrali da bi napitci po željama kupaca previše opteretili osoblje u klasičnim McDonald’s restoranima, no potražnja za njima bila je manja od očekivanog.
Od vremena kada je CosMc’s otvoren, okolnosti su se promijenile. McDonald’s već drugi kvartal za redom bilježi pad prodaje jer su potrošači zbog gospodarske neizvjesnosti smanjili potrošnju. To je vjerojatno navelo McDonald’sovo vodstvo da se ponovno usredotoči na svoje osnovne proizvode.
McDonald’s je u priopćenju naveo da je CosMc’s stvoren jer je lanac smatrao da ima “pravo na uspjeh u brzo rastućem sektoru napitaka” te da mu je to omogućilo “testiranje novih, odvažnih okusa i različitih tehnologija i procesa – bez utjecaja na postojeće McDonald’s iskustvo za kupce i osoblje”.
Iako lokacije CosMc’sa nestaju, neki će se artikli s jelovnika zadržati. Izvršni direktor Chris Kempczinski rekao je da lanac testira nove prilagodljive napitke inspirirane CosMc’som u suradnji s nekim franšizama kasnije ove godine.
Lokacije CosMc’sa, četiri u Teksasu i jedna u Illinoisu, bit će zatvorene krajem lipnja, a tvrtka je najavila da će s njima biti ugašeni i zasebna mobilna aplikacija te program lojalnosti.