Raste prodaja automobila u Hrvatskoj. Vodeći Škoda, Renault i Volkswagen

Aktualno Forbes Hrvatska 5. svi 2025. 14:20
featured image

5. svi 2025. 14:20

Prodaja automobila u Hrvatskoj rasla je u prva četiri mjeseca ove godine. Najprodavanija marka je Škoda, a najprodavaniji model je Renaultov Clio.

U Hrvatskoj je u prva četiri mjeseca ove godine prodano 23.947 novih putničkih vozila što je 7,4 posto više nego u istom razdoblju prošle godine. Samo u travnju prodano je 8.982 novih auta uz rast od 26,8 posto, podaci su Promocije plus.

Najviše novih putničkih automobila u prva četiri mjeseca ove godine prodala je Škoda, 3.042, a što je 12,7 posto ukupne prodaje u Hrvatskoj. Drugi je Renault s 2.658 vozila i udjelom u ukupnoj prodaji od 11,1 posto,  a treći Volkswagen (2.536 i udjel od 10,6 posto).

Suzuki, na četvrtom mjestu, od siječnja do kraja travnja prodao je 1.879 novih putničkih vozila što je udjel od 7,8 posto u ukupnoj prodaji, peta je Dacia s 1.646 vozila i udjelom od 6,8 posto.

Najprodavaniji model Renault Clio, prodano 19 BYD-ova

Dva Renaultova modela drže prva dva mjesta najprodavanijih u travnju. Clia je prodano 669, Captura 533. Na trećem je mjestu najprodavanijih modela u četvrtom mjesecu ove godine Škoda Octavia s prodajom od 477 jedinica, četvrti je VW T-Cross (429). Peto mjesto pripada Daciji Duster koju je odabralo 347 kupaca. Popis najprodavanijih 20 završava BMW-ovim modelom X1.

Polako se pokreće i prodaja kineskog BYD-a koji je nedavno predstavio svoju ponudu i dolazak na hrvatsko tržište. U ovoj godini su prodali 30 automobil, od čega 19 u travnju. Tesla ih je prodala 53, od čega u travnju tek sedam.

Najjača kineska marka u Hrvatskoj je Geely. Drže 19. mjesto sa 303 prodana primjerka. U travnju su ih prodali 108. Od luksuznih marki vrijedi spomenuti jedan registrirani Ferrari u travnju, ujedno i prvi u ovoj godini.

Najviše benzinaca, slijede hibridi

U četiri mjeseca 2025. najviše novih vozila imalo je  benzinski pogon, njih 11.026, što je 46 posto ukupne prodaje. Hibridi su na drugom mjestu budući da je taj pogon odabralo 9.287 kupaca ili 38.8 posto.

Na trećem su mjestu dizelaši koje je od početka godine do kraja travnja kupilo 2.808 kupaca, odnosno 11,7 posto.

Plinski pogon bio je zanimljiv za 532 kupca ili 2,2 posto, a potpuno električni za njih 294, odnosno 1,2 posto.