U pripremi uvođenje željezničkog sustava vrijednog 35 milijuna eura, najavljena i rekonstrukcija kolodvora

Pruga između Splita i Knina dobit će novi sustav koji će je osuvremeniti. Natječaj za tu svrhu je u pripremi, a drugim natječajem rekonstruirat će se nekoliko kolodvora na toj relaciji.
HŽ infrastruktura objavila je u Prethodnim savjetovanjima na Narodnim novinama natječaj procijenjen na 35 milijuna eura. Njima se na dionici Knin – Split planira ugraditi električni signalno-sigurnosni sustav s ciljem osuvremenjivanja pruge M604 Oštarije – Knin – Split. Sustav će omogućiti povezivanje uređaja u središnje upravljanje prometom u kolodvoru Knin te osiguranje željezničko cestovnih prijelaza.
Ključni kriterij za izbor ugrađivača sustava je cijena s 90 posto utjecaja, dok se preostalih 10 posto odnosi na jamstvo.
Drugim natječajem do rekonstrukcije četiri kolodvora
U natječaju se spominje i rekonstrukcija nekoliko željezničkih kolodvora koja će prethoditi uvođenju sustava, no bit će predmet drugog natječaja. Riječ je o kolodvorima Drniš, Perković, Labin Dalmatinski i Kaštel stari.
Pruga na kojoj će se uvoditi sustav nije elektrificirana, ali je njezina elektrifikacija također u planu u budućnosti. Križanja željezničke pruge s cestovnim prometnicama u ovom projektu biti će u istoj razini. Ukupna duljina pruge na između kninskog i splitskog kolodvora iznosi 103 kilometra. Jednokolosiječna je do predgrađa Splita, a nakon toga dvokolosiječna.
Na dionici pruge nalazi se ukupno 12 kolodvora. To su Kosovo, Drniš, Žitnić, Unešić, Perković, Primorski Dolac, Labin Dalmatinski, Kaštel Stari, Kaštel Sućurac, Solin, Split Predgrađe i Split. Na njoj je i pet odjavnica s kojih se regulira slijeđenje vlakova. To su Tepljuh, Sedramić, Cera, Brdašce i Sadine.