Tvrtka poznata po košarama s voćem krenula u proizvodnju gumenih bombona i napitaka s THC-om

Tvrtka poznata po svojim svečanim voćnim košarama pokrenula je novu web stranicu za napitke i gumene bombone dobivene od konoplje s THC-om.
Edible Brands, matična tvrtka Edible Arrangements koja proizvodi košare s voćem, krenula je u industriju kanabisa. Tvrtka sa sjedištem u Georgiji, koja je prošle godine imala godišnju prodaju od 500 milijuna dolara, ovaj je tjedan pokrenula Edibles.com, web stranicu koja prodaje THC proizvode dobivene od konoplje nekih od najvećih brendova u industriji, uključujući Wana, Kiva i Cann.
Edible Brands ne prodaje marihuanu, koja je federalno ilegalna, već se fokusira na THC proizvode dobivene od konoplje, ali ti su proizvodi još uvijek dovoljno jaki da kupce osjete njezin utjecaj. “Ovo nam stvarno odgovara”, kaže izvršna direktorica Edible Brands Somia Farid Silber za Forbes. “Već nas zovu jestivi, zar ne? Znamo da ponekad postoji interes kupaca za proizvode od kanabisa.”
Edibles.com, koji je tvrtka kupila prošle godine, prvo će biti pokrenuta u Teksasu, ali će se uskoro proširiti na Georgiju, Floridu, Sjevernu i Južnu Karolinu. Sa svojom mrežom od više od 700 prodavaonica jestivih proizvoda, tvrtka kaže da kupci proizvode od kanabisa mogu naručiti online i vrlo ih brzo dobiti na svoju kućnu adresu. “Imamo nevjerojatnu mrežu isporuke s našim primateljima franšize za isporuku, možemo pokriti 70 kućanstava u SAD-u u roku od sat vremena”, kaže Silber.
Budući da je marihuana još uvijek ilegalna na saveznoj razini, ali konoplja ima dovoljno THC-a da netko osjeti njezin utjecaj, neki od najvećih igrača u toj industriji počeli su prodavati proizvode od konoplje. Tijekom prošle godine neke od najvećih tvrtki za proizvodnju kanabisa, od Curaleafa i Trulievea do Kive i Wane, prihvatile su legalnost kanabidiola dobivenog od konoplje, zahvaljujući Zakonu o farmama iz 2018., počele prodavati vlastite proizvode.
Prodaja proizvoda od konoplje dosegnula 26 mlrd. dolara
Industrija proizvoda od konoplje čak je veća od proizvodnje marihuane, koja je ugušena kaznenim federalnim poreznim zakonom za trgovce drogom i pretjeranom regulacijom na državnoj razini. U 2023. prodaja proizvoda od konoplje dosegla je 28 milijardi dolara, dok je prodaja marihuane premašila 26 milijardi dolara, prema Whitney Economicsu.
Joe Hodas, izvršni direktor tvrtke Wana, jednog od najprodavanijih proizvođača jestivih proizvoda u zemlji, kaže da vidi konoplju kao način za širenje na države koje nemaju zakone o rekreativnoj marihuani. Wana je također počela prodavati svoju liniju THC pića dobivenih od konoplje u trgovinama Total Wine. U 2019., Edible Arrangements lansirao je vlastitu CBD liniju jestivih proizvoda koji nisu psihoaktivni, ali ovo je dokaz da su proizvodi od kanabisa, posebno jela i pića, postali mainstream.
Godine 1999. pakistanski imigrant Tariq Farid otvorio je prvu trgovinu s jestivim proizvodima u Connecticutu. Sada sa sjedištem u Georgiji, postala je tvrtka za darivanje košara s voćem i prodajom jagoda prelivenih čokoladom, kolačića i buketa rezanog voća za rođendane, godišnjice i druge prigode. Uz svoje franšizne trgovine diljem SAD-a, Edible Brands također posjeduje freshfuit.com i Roti, lanac mediteranskih restorana brze kuhinje.
Edible Brands ide bezglavo u političku bitku oko THC proizvoda od konoplje koja se trenutno vodi u Teksasu. Zamjenik guvernera Dan Patrick vodi inicijativu za zatvaranje industrije koja ima više od 8000 prodavaonica konoplje diljem države.
Trgovina u centru Atlante
U srijedu je Senat Teksasa predložio zakon kojim bi se zabranili svi proizvodi koji sadrže THC, uključujući gumene bombone, cvijeće i pića. Zastupnički dom još treba glasovati o njegovom prijedlogu, koji bi regulirao, a ne eliminirao, državno tržište konoplje. Ništa od ovoga ne sprječava tvrtku da na tržište plasira proizvode od konoplje.
Tvrtka također otvara glavnu trgovinu Edibles u centru Atlante, a posjedovat će prvih nekoliko prodavaonica proizvoda od konoplje prema ovom konceptu, ali će na kraju otvoriti franšizu.
“Želimo stvoriti dojam kao da je to uobičajeno potrošačko iskustvo, ali i vrhunsko, a ne da imate dojam kao da ulazite u dućan ili benzinsku postaju”, rekao je predsjednik Edibles.com Thomas Winstanley.
“Za nas je ovo samo jedan od stupova naše strategije rasta. Nastavit ćemo razvijati ovaj brend, baš kao što radimo s našim drugim brendovima”, rekla je kćer osnivača.
Will Yakowicz, novinar Forbesa