Uskoro ćete moći kupiti pravi trkaći bolid, čak se i natjecati njime, ali ipak morate imati jednu stvar

Da biste uopće dobili priliku kupiti bolid s kojim će se McLaren natjecati na Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti (WEC), prvo i osnovno morate biti milijarder. Osim toga, McLaren će ga zadržati u vlasništvu prve dvije godine, a kupac će dobiti priliku aktivno sudjelovati u razvoja vozila. Nakon isporuke, novi vlasnik će bolid moći koristiti samostalno ili voziti kroz McLarenovu internu trkaću platformu Pure.
McLaren je već ranije potvrdio da 2027. planira ući u najvišu klasu Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti (World Endurance Championship – WEC), a sada i da će neki rijetki sretnici moći postati vlasnici bolida s kakvim će se natjecati. Na festivalu brzine Goodwood 2025., predstavljen je tzv. customer automobil, odnosno verzija namijenjena privatnim kupcima.
McLaren će u sklopu Projekta Endurance proizvesti više trkaćih verzija automobila, a neke od njih će i posjedovati. Naravno, to dolazi s određenim ograničenjima – prvo i osnovno, morate biti milijarder da biste uopće mogli doći u obzir, a McLaren će automobil u vlasništvu zadržati prve dvije godine.



Po dizajnu, automobil u velikoj mjeri slijedi LMDh pravila (eng. Le Mans Daytona hybrid), no jasno nosi McLarenov potpis – od aerodinamičnih linija inspiriranih CanAm modelima do DRL rasvjete preuzete s modela Sabre i P1. Ispod karbonske vanjštine nalazi se elektrificirani 2.9-litreni twin-turbo V6 motor razvijen isključivo za endurance platformu, uparen sa sekvencijalnim sedmerostupanjskim Xtrac mjenjačem, a sve je projektirano za maksimalnu izdržljivost i performanse na dugim stazama.
Kupci koji uđu u ovaj uski krug ne postaju samo vlasnici, već i aktivni sudionici razvoja. McLaren ih uključuje u testiranja, simulacijske sesije, individualnu izradu sjedala i pristup inženjerskim brifinzima, nudeći ono što tvrtka naziva iskustvom koje novac inače ne može kupiti. Sudjelovanje ne prestaje ni kada automobil postane funkcionalan – korisnici mogu birati vizualnu personalizaciju u obliku trkaće livreje, a nakon isteka dvogodišnjeg programa, biraju hoće li preuzeti automobil i koristiti ga samostalno ili ga nastaviti voziti kroz McLarenovu internu trkaću platformu Pure.

Zak Brown, prvi čovjek McLaren Racinga, naglašava kako povratak u WEC označava novo poglavlje u povijesti tvrtke, podsjećajući na senzacionalnu pobjedu na Le Mansu 1995. u njihovom prvom pokušaju. Project Endurance tako nije samo novi automobil, već prilika za rijetke pojedince da postanu dijelom živog trkaćeg nasljeđa – u najdoslovnijem smislu.