Veliko priznanje hrvatskoj kreativnoj industriji za citylight koji skenira građane i upozorava ih na zdravstveni problem

Kampanja “Ispravite se” osvojila je nagradu WOO Creatives Award u kategoriji Digital Creative na globalnom kongresu održanom u Mexico Cityju. U tijeku kampanje prolaznici su mogli stati ispred citylighta opremljenog računalnim vidom i softwerom koji bi skenirao njihovo držanje te im sugerirao ako postoji zdravstveni problem s kralježnicom
Kampanja “Ispravite se” koju je Croatia Poliklinika realizirala u suradnji s Go2Digitalom, agencijom Bruketa&Žinić&Grey i Millenium promocijom, osvojila je nagradu WOO Creatives Award u kategoriji Digital Creative na globalnom kongresu World Out of Home Organization (WOO) održanom u Mexico Cityju. Ovo priznanje predstavlja značajan uspjeh za hrvatsku kreativnu industriju i potvrdu kvalitete domaćih rješenja u vanjskom oglašavanju (OOH).
reklam
U kampanji je Croatia Poliklinika željela ukazati na probleme sa zdravljem kralježnice s kojim se susreće gotovo polovina stanovništva zbog sjedilačkog načina života i upotrebe mobilnih uređaja. S problemom su građane odlučiti upoznati uz pomoć tehnološke inovacije.
Skenirano više od 100.000 građana
Prolaznici su jednostavno stali ispred citylighta opremljenog računalnim vidom i softwerom koji bi skenirao njihovo držanje. Analizirajući zakrivljenost vrata, srednjeg i donjeg dijela kralježnice kroz osam ključnih točaka, sustav je otkrivao potencijalne probleme i odmah pružao povratnu informaciju. Rezultati su se prikazivali vizualno i brojčano, s jasno istaknutim rizičnim područjima. Onima kod kojih su otkrivene nepravilnosti, citylight je odmah ponudio mogućnost naručivanja za pregled kod fizijatra, čime se poticala trenutna reakcija.
U kampanji je skenirano 106.642 prolaznika, prikupljeno 50.521 kontakata, broj specijalističkih pregleda povećan je za 46 posto, a kampanja je privukla pažnju globalnih medija, uključujući emisiju BBC Newsa Tech Life.
Dino Burbidge, Creative-in-Residence organizacije WOO, kazao je kako je kampanja bila veliki favorit među sucima. “Pokazala je kako pametna, pažljivo osmišljena ideja u kombinaciji s vanjskim oglašavanjem može napraviti stvarnu razliku. Go2Digital i tim partnera zasluženo su osvojili ovo priznanje, a vjerujem da će uslijediti još mnoge svjetske nagrade.”
Tehnologija otvara nove prilike
Davor Bruketa, kreativni direktor i suosnivač agencije Bruketa&Žinić&Grey, dodao je kako mogućnosti Go2Digitala otvaraju nove prilike za inovacije u komunikaciji s ciljanim skupinama.
“Ova nagrada je priznanje ne samo našem timu, već i cijeloj hrvatskoj kreativnoj industriji. U vremenu kada tehnologija i poruke na ulici traže novu relevantnost, pokazali smo da se s pametnom idejom i snažnom egzekucijom može postići globalni doseg”, izjavio je Dean Udatny, direktor marketinga Go2Digitala.
World Out of Home Organization (WOO) jedina je globalna organizacija koja djeluje u svrhu promicanja i unapređenja industrije vanjskog oglašavanja u ime svojih članova, a među članovima Upravnog odbora nalaze se vodeće međunarodne kompanije.