Heinz hitno prestaje prodavati dio svojih proizvoda u SAD-u. Problem je u boji

Kompanija je odlučila iz prodaje povući proizvode koji sadrže umjetne boje, uz napomenu da gotovo 90 posto njihovih proizvoda u SAD-u više ne sadrži prehrambene, farmaceutske i kozmetičke boje – poznate i kao umjetne boje ili sintetski pigmenti
Kraft Heinz je u utorak objavio da odmah prestaje lansirati proizvode s umjetnim bojama na američkom tržištu, te da planira ukloniti sintetske boje iz postojećih proizvoda do kraja 2027. godine.
Proizvođač kečapa naveo je da je gotovo 90 posto neto prodaje njegovih proizvoda u SAD-u već bez prehrambenih, farmaceutskih i kozmetičkih boja – poznatih i kao umjetne boje ili sintetski pigmenti.
Ova odluka dolazi nekoliko mjeseci nakon što je američki ministar zdravstva Robert F. Kennedy Jr. najavio planove za uklanjanje sintetskih prehrambenih boja iz američkog lanca opskrbe hranom, kao dio šire inicijative za suzbijanje kroničnih bolesti i stanja poput pretilosti među Amerikancima, piše Reuters.
Drugi na istom tragu
Mnoge tvrtke iz sektora industrijski pakirane hrane, uključujući W.K. Kellogg i Tyson Foods, već rade na preformuliranju postojećih proizvoda i lansiranju novih bez umjetnih boja.
Početkom lipnja, Sam’s Club (u vlasništvu Walmarta) najavio je da će do kraja ove godine iz svog privatnog brenda Member’s Mark ukloniti više od 40 sastojaka, uključujući umjetne boje i aspartam.
Preoblikovanje proizvoda
Iz Kraft Heinza su poručili da će za manji dio proizvoda koji još uvijek sadrže umjetne boje pronaći adekvatnu prirodnu zamjenu ili će ih totalno ukloniti.
Proizvođač Jell-O-a također je istaknuo da će, u slučajevima gdje ne postoji odgovarajuća prirodna zamjena, nastojati preoblikovati proizvode s novim bojama. Također surađuje s nositeljima licenci svojih brendova kako bi ih potaknuo da i oni uklone umjetne boje iz svojih verzija proizvoda.