Kupci su godinama potpisivali peticije i tražili povratak jednog proizvoda, McDonald’s ih konačno poslušao

Američki lanac brze prehrane u restorane vraća Snack Wrapove koje je prvi put predstavio prije dvadesetak godina, a potpuno ih povukao za vrijeme pandemije. Njihovo vraćanje potaknuli su lošiji prodajni rezultati i strategija prelaska s govedine na piletinu, ponukana uspjehom pilećih restorana
McDonald’s će sljedećeg mjeseca vratiti Snack Wrap u svoje restorane u Sjedinjenim Američkim Državama, nastojeći tako potaknuti prodaju koja je usporila ove godine.
McDonald’s je prvi put predstavio snack wrapove prije gotovo dvadeset godina, no povukao ih je iz ponude 2016. jer su previše usporavali rad u kuhinji, pise CNBC. Neki franšizeri nastavili su ih nuditi sve do 2020., kada je McDonald’s zbog pandemije Covida-19 i lockdowna značajno smanjio meni kako bi ubrzao uslugu. Tada su uz snack wrapove nestale i salate i voćni deserti.

Kupci McDonald’sa godinama su tražili povratak snack wrapova — pokretali su peticije, raspitivali se o njima na drive-thru linijama i svakodnevno slali poruke McDonald’sovom službenom profilu na platformi X (bivšem Twitteru). Njihov povratak zakazan je za 10. srpnja i očekuje se da bi mogao popraviti prodajne rezultate kompanije. Lanac je u prvom kvartalu izvijestio o padu prodaje u restoranima u SAD-u za 3,6 posto.
Potrošači tražili, potrošači dobili
Ovoga puta, snack wrapovi će se pripremati s McCrispy trakicama, koje su u svibnju uvedene u ponudu diljem SAD-a. Wrapovi će biti dostupni u dvije varijante: ljuti (spicy) i s umakom od vlasca i vrhnja (ranch).
“Tržište i dalje pokazuje da potrošači žele ovaj proizvod. Želimo ispunit njihove želje“, rekao je izvršni direktor McDonald’sa, Chris Kempczinski, analitičarima početkom svibnja, govoreći o povratku snack wrapova.
Najava “pilećih ratova”
Ova stavka u meniju dio je šire McDonald’sove strategije prelaska s govedine na piletinu. Uspjeh restorana poput Chick-fil-A, Popeyesa, Raising Cane’sa i Dave’s Hot Chickena doveo je do naglog rasta kategorije jela s piletinom u posljednjih nekoliko godina.
Povratak McDonald’sovih snack wrapova mogao bi potaknuti novu fazu tzv. “pilećih ratova“. Naime, Popeyes je ovog ponedjeljka predstavio vlastitu verziju “velikodušno punjenih Chicken Wrapova“, umotanih u tortilju inspiriranu njihovim poznatim biskvitima, dostupnih ograničeno vrijeme.