Wiener osiguranje nastavlja s pozitivnim trendovima – naplatili 14 posto više premije nego lani

U segmentu neživotnih osiguranja ostvaren je rast od 10,6 posto, dok su životna osiguranja zabilježila rast od čak 22,1 posto u odnosu na prošlu godinu.
Posljednjeg dana lipnja Wiener osiguranje zabilježilo je ukupnu naplaćenu bruto premiju u iznosu 86,1 milijuna eura, što predstavlja rast od 14,1 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Najveći udio u ukupnoj premiji ostvaruju životna osiguranja (32,7%), osiguranja motornih vozila (20,6%) te imovinska osiguranja (16,6%).
U segmentu neživotnih osiguranja ostvaren je rast od 10,6 posto, dok su životna osiguranja zabilježila rast od čak 22,1 posto u odnosu na prošlu godinu.
“Iznimno me veseli što bilježimo značajan rast u oba segmenta poslovanja, kako u neživotnim, tako i u životnim osiguranjima. To je potvrda da smo izgradili čvrste temelje i da znamo prepoznati trenutak kada treba biti proaktivan i odlučan, ali i kada treba pokazati fleksibilnost prema potrebama tržišta”, istaknula je Tamara Rendić, predsjednica Uprave Wiener osiguranja i dodala kako fokus ostaje na povjerenju koje grade s klijentima, partnerima i zaposlenicima.
Iz osiguranja ističu kako u drugu polovicu godine ulaze s jasnom strategijom, ambicioznim planovima za razvoj neživotnih osiguranja i stalnim ulaganjem u digitalizaciju – sve kako bi klijentima ponudili rješenja prilagođena stvarnim potrebama i izazovima suvremenog života.

“Naš je cilj korisničko iskustvo učiniti što jasnijim i jednostavnijim u svakom koraku, bilo da je riječ o ugovaranju police, prijavi štete ili pristupu relevantnim informacijama. Zato kontinuirano ulažemo u razvoj naprednih rješenja, među kojima se ističe virtualna asistentica Wienka, prvi AI chatbot na hrvatskom tržištu osiguranja koji korisnicima pruža ovako širok opseg informacija. I Wienka i naša nova komunikacijska platforma ‘Jasna stvar’ odražavaju naše nastojanje da osiguranje učinimo jasnijim i dostupnijim svim građanima. Te vrijednosti neće biti samo dio naše digitalne strategije, već temelj svih budućih inicijativa”, istaknuo je Božo Šaravanja, član Uprave Wiener osiguranja.