Wiener osiguranje nastavlja s pozitivnim trendovima – naplatili 14 posto više premije nego lani

featured image

9. srp 2025. 09:50

U segmentu neživotnih osiguranja ostvaren je rast od 10,6 posto, dok su životna osiguranja zabilježila rast od čak 22,1 posto u odnosu na prošlu godinu. 

Posljednjeg dana lipnja Wiener osiguranje zabilježilo je ukupnu naplaćenu bruto premiju u iznosu 86,1 milijuna eura, što predstavlja rast od 14,1 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Najveći udio u ukupnoj premiji ostvaruju životna osiguranja (32,7%), osiguranja motornih vozila (20,6%) te imovinska osiguranja (16,6%).

U segmentu neživotnih osiguranja ostvaren je rast od 10,6 posto, dok su životna osiguranja zabilježila rast od čak 22,1 posto u odnosu na prošlu godinu. 

“Iznimno me veseli što bilježimo značajan rast u oba segmenta poslovanja, kako u neživotnim, tako i u životnim osiguranjima. To je potvrda da smo izgradili čvrste temelje i da znamo prepoznati trenutak kada treba biti proaktivan i odlučan, ali i kada treba pokazati fleksibilnost prema potrebama tržišta”, istaknula je Tamara Rendić, predsjednica Uprave Wiener osiguranja i dodala kako fokus ostaje na povjerenju koje grade s klijentima, partnerima i zaposlenicima.

Iz osiguranja ističu kako u drugu polovicu godine ulaze s jasnom strategijom, ambicioznim planovima za razvoj neživotnih osiguranja i stalnim ulaganjem u digitalizaciju – sve kako bi klijentima ponudili rješenja prilagođena stvarnim potrebama i izazovima suvremenog života.

Kontinuirano ulažemo u razvoj naprednih rješenja, među kojima se ističe virtualna asistentica Wienka, prvi AI chatbot na hrvatskom tržištu osiguranja, ističe Božo Šaravanja, član Uprave Wiener osiguranja

“Naš je cilj korisničko iskustvo učiniti što jasnijim i jednostavnijim u svakom koraku, bilo da je riječ o ugovaranju police, prijavi štete ili pristupu relevantnim informacijama. Zato kontinuirano ulažemo u razvoj naprednih rješenja, među kojima se ističe virtualna asistentica Wienka, prvi AI chatbot na hrvatskom tržištu osiguranja koji korisnicima pruža ovako širok opseg informacija. I Wienka i naša nova komunikacijska platforma ‘Jasna stvar’ odražavaju naše nastojanje da osiguranje učinimo jasnijim i dostupnijim svim građanima. Te vrijednosti neće biti samo dio naše digitalne strategije, već temelj svih budućih inicijativa”, istaknuo je Božo Šaravanja, član Uprave Wiener osiguranja.

Postani dio Forbes zajednice

Najrelevantniji sadržaj iz svijeta biznisa - izravno na vaš e-mail.